Cosplay Fasion Walk
Page 1 of 1 • Share •
Cosplay Fasion Walk
Hier word de lijst bijgehouden voor degene die mee willen doen bij de mode Fasion walk. Heel belangrijk!!! Dit doen we buiten de poorten van de efteling zelf. De mensen die meedoen worden beoordeeld door de publiek dus de meeste stemmen winnen. Het is ook belangrijk om te weten waneer we dit gaan doen. Want ieder vertrekt op zijn eigen tijd, dus het is hoogst waarschijnlijk dat we dit doen terwijl wij in de efteling zelf zijn. Maar dat bespreken we nog. Als dit niet werkt buiten of binnen word dit afgelast en de prijzen zullen gebruikt worden voor de jaar erop.
Hier zijn deMode Fasion Walk Prijzen:
1ste prijs, Kingdom Hearts Manga Volume 1 *geen foto sorrie*

2de prijs Cosplay Fasion Walk, Een armband gemaakt door een echte afrikaanse stam. Oorspronkelijk uit Afrika. Gloednieuw.

3rde prijs, Meharis Expresso Bekers. Blijkbaar collectors edition. *Meharis is een Sigaar merk* er zijn enkel een paar honderd gemaakt, nooit gebruikt en gloednieuw.
Lijst:
1.Saskiabr
2.Cella
3.Raichi
Hier zijn deMode Fasion Walk Prijzen:
1ste prijs, Kingdom Hearts Manga Volume 1 *geen foto sorrie*

2de prijs Cosplay Fasion Walk, Een armband gemaakt door een echte afrikaanse stam. Oorspronkelijk uit Afrika. Gloednieuw.

3rde prijs, Meharis Expresso Bekers. Blijkbaar collectors edition. *Meharis is een Sigaar merk* er zijn enkel een paar honderd gemaakt, nooit gebruikt en gloednieuw.
Lijst:
1.Saskiabr
2.Cella
3.Raichi
Last edited by Oppcm on Fri May 07, 2010 7:33 pm; edited 3 times in total
Oppcm- Admin
Re: Cosplay Fasion Walk
dan zet ik je bij de lijstsaskiabr wrote:ik zou wel heel graag mee willen doen ^.^

Oppcm- Admin
Re: Cosplay Fasion Walk
Dan zet ik Je bij t lijst. T ligt toch aan de meesten stemmen wie wint en wie niet. Maar we hebben ook Jury, maak je geen zorgen over.Raichi wrote:Als het gaat lukken wil ik ook wel meedoende outfit die ik in gedachte heb is niet echt spectaculair maar wel schattig.

Oppcm- Admin

» Ebay Cosplay
» Mai-Otome Cosplay images and Photoshoots!
» Favourite NaruHina cosplay
» ARMOR PHOTOGALLERY #9 Marder II
» Harbor Freight Sidewalk Sale Mar 11, 12, 13
» Mai-Otome Cosplay images and Photoshoots!
» Favourite NaruHina cosplay
» ARMOR PHOTOGALLERY #9 Marder II
» Harbor Freight Sidewalk Sale Mar 11, 12, 13
Page 1 of 1