OPPCM- Officiele PretPark Cosplay Meet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Najrax enters OPPCM forum

2 posters

Go down

Najrax enters OPPCM forum Empty Najrax enters OPPCM forum

Post  Najrax Mon Jun 14, 2010 9:15 am

Leuk om ook een aantal van jullie op dit forum te ontmoeten.
Ik dacht eerst dat hier maar weinig mensen opzaten maar, aan de andere kant kan het nooit slecht zijn om ook maar even te registreren.

Ik ben dus Najrax, vele mensen kennen mij als Urahara van de afgelopen WECM (wel eens waar wat ik toen wigless tot mijn grote spijt).
Ben nu 21 jaar en cosplay pas sinds 2009 toen ik voor het eerst naar anime-con ging. (en baal er ook van niet eerder begonnen te zijn, maar you know ouders die het totaal niet supporteren -___-, soms zelf tegen werken).
Zelf doe ik een game designers opleiding, dus ja I make the games you'll hopefully play someday.

Maar hopelijk zie ik jullie allemaal weer op ZECM 2010

Najrax

Posts : 3
Join date : 2010-06-14

Back to top Go down

Najrax enters OPPCM forum Empty Re: Najrax enters OPPCM forum

Post  Oppcm Mon Jun 14, 2010 1:36 pm

Najrax wrote:Leuk om ook een aantal van jullie op dit forum te ontmoeten.
Ik dacht eerst dat hier maar weinig mensen opzaten maar, aan de andere kant kan het nooit slecht zijn om ook maar even te registreren.

Ik ben dus Najrax, vele mensen kennen mij als Urahara van de afgelopen WECM (wel eens waar wat ik toen wigless tot mijn grote spijt).
Ben nu 21 jaar en cosplay pas sinds 2009 toen ik voor het eerst naar anime-con ging. (en baal er ook van niet eerder begonnen te zijn, maar you know ouders die het totaal niet supporteren -___-, soms zelf tegen werken).
Zelf doe ik een game designers opleiding, dus ja I make the games you'll hopefully play someday.

Maar hopelijk zie ik jullie allemaal weer op ZECM 2010

Klinkt interessant. Games Very Happy... Leuk je te ontmoeten. Volgens mij heb je mij nog nooit ontmoet. Ben bekend als de kiba cosplayer van 2006, dat of gewoon doggyboy. Ik vind het leuk nieuwe mensen hier op deze forum te zien. The more the merrier. Naja tot de meet dan maar Wink.
Grtz
OPPCM team.
Oppcm
Oppcm
Admin

Posts : 26
Join date : 2010-02-16
Age : 35

http://www.oppcm.jouwpagina.eu

Back to top Go down

Najrax enters OPPCM forum Empty Re: Najrax Enters Oppcm Forum

Post  Najrax Mon Jun 14, 2010 4:59 pm

Klinkt interessant. Games Very Happy... Leuk je te ontmoeten. Volgens mij heb je mij nog nooit ontmoet. Ben bekend als de kiba cosplayer van 2006, dat of gewoon doggyboy. Ik vind het leuk nieuwe mensen hier op deze forum te zien. The more the merrier. Naja tot de meet dan maar Wink.
Grtz
OPPCM team.[/quote]

Ik denk ook niet dat ik de mensen op dit forum eerder ontmoet heb.
Op WECM was ik als Urahara Kisuke van Bleach, en had ik originele geta shoes (houten schoenen) mee
Dus opzicht zou ik wel op moeten vallen :p

Maar ik zie jullie dan hopelijk op ZECM want ik ga waarschijnlijk weer als Urahara of als een random shinigami omdat ik geld moet besparen voor abunai.
Daar probeer ik namelijk een Cosplay group voor negima te vormen.

Najrax

Posts : 3
Join date : 2010-06-14

Back to top Go down

Najrax enters OPPCM forum Empty Re: Najrax enters OPPCM forum

Post  Oppcm Mon Jun 14, 2010 7:21 pm

Najrax wrote:Klinkt interessant. Games Very Happy... Leuk je te ontmoeten. Volgens mij heb je mij nog nooit ontmoet. Ben bekend als de kiba cosplayer van 2006, dat of gewoon doggyboy. Ik vind het leuk nieuwe mensen hier op deze forum te zien. The more the merrier. Naja tot de meet dan maar Wink.
Grtz
OPPCM team.

Ik denk ook niet dat ik de mensen op dit forum eerder ontmoet heb.
Op WECM was ik als Urahara Kisuke van Bleach, en had ik originele geta shoes (houten schoenen) mee
Dus opzicht zou ik wel op moeten vallen :p

Maar ik zie jullie dan hopelijk op ZECM want ik ga waarschijnlijk weer als Urahara of als een random shinigami omdat ik geld moet besparen voor abunai.
Daar probeer ik namelijk een Cosplay group voor negima te vormen.[/quote]

Ik was er helaas niet bij de WECM van verleden jaar. Maar ik ga wel 1 organiseren met een stel vrienden. We komen elkaar uiteindelijk tegen Wink.
Oppcm
Oppcm
Admin

Posts : 26
Join date : 2010-02-16
Age : 35

http://www.oppcm.jouwpagina.eu

Back to top Go down

Najrax enters OPPCM forum Empty Re: Najrax enters OPPCM forum

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum